Nederlandse en oranje vlaggetjes in de blauwe lucht.
Nieuws

Oranje boven! Hang de vlaggetjes op 4,5 meter hoogte

Wij zij net als jullie, enthousiast over onze deelname van Nederland op het WK.

Door de feestelijke sfeer hangen de oranje vlaggetjes soms in de straten. Daardoor kunnen wij niet goed door de straat rijden. Ook kunnen de vlaggetjes kapotgaan.

Daarom vragen wij jullie om de vlaggetjes écht ‘Oranje boven’ te hangen, op 4,5 meter hoogte kunnen wij altijd netjes de containers legen.